Divertimento Jeugdstrijkorkest 2017-2018

Kerstproject 2017 - met de Busquito’s: Een uniek project waar we van de Roemeense dansen van Bartok (met 3 vioolsolo’s) via de Czardas van Monti samen met de Busquito’s gaan improviseren op kerstliederen. Vind je het moeilijk om te improviseren dan zorgen wij voor een kant en klare partij. Een prachtig en uitdagend programma waar we allemaal veel van gaan leren.

Repetities op woensdagvan 18.30-20.00: 1, 8, 15, 22 en 29 november 6 en 13 december. Repetitieweekend Austerlitz: 3 t/m 5 november. Concerten: 9 december 19.30u - voorconcert KJO, Philharmonie Haarlem,16 december 20.00u - Kerstconcert Jong en Jeugd met de Busquito’s - Groenmarktkerk Haarlem, 17 december 15.00u - Kerstconcert met de Busquito’s - Stompetoren Spaarnwoude.

Digiflyer: Projecten Divertimento Jeugdstrijkorkest seizoen 2017-2018 (2).docx Inschrijven via deze link

Voorjaarsproject 2018 Dubbelspel: Een project vol solospel en dubbelspel: We spelen o.a. "Echo" van Haydn waarin twee strijkorkesten (Jeugd envolwassen) tegenover elkaar staan, en het Allegro voor vier strijkkwartetten van van Bree, naast dubbelconcertenwaarin jullie weer de kans hebben om te soleren. Voor iedereen een passende uitdaging en het wordt een grootevenement want naast het Jeugdorkest speelt het Volwassenenorkest en een kwartet uit Jong een rol op hetconcert op 25 maart 2018 in de Groenmarktkerk.

Repetities op woensdagvan 18.30-20.00:7, 14 en 21 februari 7, 14 en 21 maart. Repetitieweekend Austerlitz: 9 t/m 11 maart. Concerten:24 maart 14:30 uur, Dubbelspelconcert, Reinaldahuis, Haarlem25 maart 15:00 uur, Dubbelspelconcert, Groenmarktkerk, Haarlem

Digiflyer: Projecten Divertimento Jeugdstrijkorkest Voorjaar 2018 (2).pdf Inschrijven via deze link