Stichting Divertimento Haarlem

Sponsoring:

Wat fijn dat u deze pagina bezoekt!

Stichting Divertimento is van groot belang voor de muzikale ontwikkeling van vele jeugdige strijkers uit de regio Haarlem en daar buiten. Sinds kort zijn hier ook projecten voor volwassenen bijgekomen.

Kortom Stichting Divertimento staat garant voor goed en pleziering samenspel op hoog niveau.

Omdat het voor Stichting Divertimento van groot belang is dat musiceren voor iedereen mogelijk blijft, proberen wij de contributie zo laag mogelijk te houden. Dit kan alleen door sponsoring en giften van buitenaf.

Wij zijn blij met alle vormen van donaties: kleine, grote, advertenties en natuurlijk niet te vergeten onze donateurs die jaarlijks ondersteuning bieden. Op deze pagina vindt u een aantal sponsor mogelijkheden, als bedrijf ontvangt u natuurlijk altijd een factuur.

Mocht u nog vragen hebben neem dan contact met ons op via: divertimentosponsor@gmail.com

Voor particulieren: Word nu vriend van Stichting Divertimento en ontvang naast onze Niewsbrief jaarlijks ook een aantal toegangangskaarten voor onze concerten. Meer informatie via: Vrienden van Stichting Divertimento

Voor particulieren: Steun ons eenmalig en kraak een nootje voor Divertimento als dank ontvangt u onze nieuwsbrief en blijft u op de hoogte van al onze activiteiten. Een nootje kraken kan al vanaf 10 euro en u krijgt direct uw betaalbewijs. Nootjekraken voor Stichting Divertimento

Voor bedrijven: Voor een sponsoring van € 40,-  bieden wij u naamsvermelding aan op de drie posters en programmaboekjes seizoen 2017-2018. Na uw bestelling ontvangt u direct een factuur via go-tickets. Wij nemen daarna zo spoedig mogelijk contact met u op over de betreffende naamsvermelding. Meer informatie is te vinden via naamsvermelding. Mogelijk tot 15 september 2017.

Voor bedrijven: Er zijn nog enkele plekken beschikbaar voor een briefkaart-model advertentie in de drie full-color Divertimento-programmaboekjes seizoen 2017-2018 (oplage ongeveer 1500 stuks). Kosten hiervoor zijn €190,- Na uw bestelling ontvangt u direct een factuur via go-tickets. Wij nemen daarna zo spoedig mogelijk contact met u op over de betreffende advertentie. Meer informatie is te vinden via advertentie - 2017-2018. Mogelijk tot 15 september 2017.