Stichting Divertimento

Vrienden van Stichting Divertimento

Stichting Divertimento is in het leven geroepen om alle jeugdige strijkers uit Haarlem en omstreken de kans te geven om op hoog niveau te leren samenspelen. Door de structurele steun van donateurs kan Divertimento o.a. repetitieweekenden, concerten, masterclasses en tournees realiseren.

Donateur worden kan al vanaf €30,- per jaar. Als donateur blijft u op de hoogte van alle projecten en concerten van Divertimento; daarnaast bieden wij u twee vrijkaarten aan voor het kerstconcert op 17 december 2023. Koopt u meer kaarten via go-tickets voor één van deze concerten of andere concerten georganiseerd door Stichting Divertimento; dan kunt u tevens tot 14 dagen voor aanvang van het concert de beste plaatsen reserveren.

Ja, ik draagkamermuziek een warm hart toe!

Door mijn donatie geef ik jonge Haarlemse talentvolle strijkers de gelegenheid om op hoog niveau te musiceren, zowel in strijkorkest als in kamermuziek vorm.

Als dank voor uw donatie krijg u regelmatige vrijkaarten voor onze concerten en wordt u middels een nieuwsbrief op de hoogte gehouden van onze activiteiten.

Ja, ik word nu direct vriend van Stichting Divertimento (via een digitaal inschrijfformulier)

Liever met pen op papier, dan kunt u onderstaande pdf uitprinten en per post naar ons toezenden

Formulier Vrienden van Stichting Divertimento.pdf

Stichting Divertimento ondersteunen via een spaaractie zonder dat het u iets kost?

Klik hier

Stichting Divertimento ondersteunen door een eenmalige donatie?

Klik hier

Een subtitel toevoegen.png