Ja, ik word vriend van Stichting Divertimento

*Ja, ik draag kamermuziek een warm hart toe! *Door mijn donatie geef ik jonge Haarlemse talentvolle strijkers de gelegenheid om op hoog niveau te musiceren, zowel in strijkorkest als in kamermuziek vorm. *Als dank voor uw donatie krijg u regelmatige vrijkaarten voor onze concerten en wordt u middels een nieuwsbrief op de hoogte gehouden van onze activiteiten.

Ja, ik word nu direct vriend van Stichting Divertimento

Nootje kraken voor Stichting Divertimento

Liever eenmalig de activiteiten van Divertimento ondersteunen kan naturrlijk ook door het kraken van een nootje.

Ja, ik kraak graag één of meerdere nootjes voor Stichting Divertimento

Anjeractie online

Om het lustrumproject 2019 van het Divertimento Jeugdstrijkorkest mede mogelijk te maken zijn wij deze online anjeractie gestart. In de week van 27 mei tot 2 juni komen we bij u langs om te collecteren. De helft van de opbrengst komt ten goede aan Divertimento het andere deel gaat naar andere mooie cultureleprojecten die Haarlem rijk is.

Ja, ik steun Stichting Divertimento en het Prinsbernhard Cultuurfonds

Stichting Divertimento is in het leven geroepen om alle jeugdige strijkers uit Haarlem en omstreken de kans te geven om op hoog niveau te leren samenspelen. Door de structurele steun van donateurs kan Divertimento o.a. repetitieweekenden, concerten, masterclasses en tournees realiseren. Donateur worden kan al vanaf 20 euro per jaar. Als donateur blijft u op de hoogte van alle projecten en concerten door Divertimento, daarnaast bieden wij regelmatig vrijkaarten aan. Wordt u donateur dan ontvangt u onze Lustrum-CD gratis.

Daarnaast zijn wij ook afhankelijk van geldinzamelacties, fondsen en sponsoren. Hieronder vindt u drie mogelijkheden om Stichting Divertimento te ondersteunen.

Bij voorbaat hartelijk dank!

De activiteiten van Stichting Divertimento worden mede ondersteund door: Het Haarlemsche Muziekfonds, De Ruigrokstichting, Cultuurstimuleringsfonds gemeente Haarlem, Algemeen NUT fonds, Rabobank Haarlem, Anjercollecte, VoorDeKunst, E.F.A. van Tongeren - Vioolbouw, L.I.A.G., Kennemerpianostemmer, Boekhandel Gillissen, La Vie Tara, Andriessen piano's en vleugels en Trees Konijn Bouwkundige.